Platform Identity Management Nederland (PIMN)

PIMN voor beter identity management

Tien jaar elektronische identiteiten.

Samen met ECP besteedt u als PIMN deelnemers nu 10 jaar aandacht aan elektronische identiteiten, identity management.

De ontwikkelingen in de afgelopen 10 jaar beoordeel ik positief en misschien wel typisch Nederlands: veel overleg, regelmatig gemopper en niet ontevreden in de vergelijking met andere landen. De infrastructuur voor elektronische identiteiten is hard nodig om voldoende zeker te zijn met wie je zaken doet. Om zaken vergaand online te regelen zijn de kosten voor (mobiel) internet en opslag geen beperkende factor meer. Nu gaat het erom nieuwe mogelijkheden in te passen in de dagelijkse praktijk. Hoe regel je digitale contracten, documentstromen naar consumenten, meervoudige toegang tot patiënten dossiers? Hoe begrijp je de mogelijkheden van berichtenboxen, ondernemersdossiers, nieuwe werkwijzen voor vrachtbrieven of het machtigen van derden om namens jou digitaal zaken te regelen?

Op 10 en 11 juni is er weer het jaarlijks moment waarop ECP en PIMN deelnemers bepalen hoe ver we gekomen zijn met identity management. De workshops zijn er ter inspiratie om meer zaken digitaal te gaan regelen. Soms moet je iets nieuws proberen en nieuwsgierig zijn om verder te komen.

Onderwerpen zijn digitaal documentenverkeer, juridische zaken, datakwaliteit en fraude preventie, biometrie, uitzendcontracten, gezondheidszorg, webwinkels, elektronisch factureren, onderwijs en de presentatie van eID oplossingen.

Weergaven: 23

Opmerking

Je moet lid zijn van Platform Identity Management Nederland (PIMN) om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Platform Identity Management Nederland (PIMN)

Doe mee op LinkedIn

Vaker een update en goede mogelijkheid om zichtbaar te zijn.

© 2018   Gemaakt door Jaap Kuipers.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden